Run to the hills. Or at least, up them.

Här ser ni hur ni gör, även bilden lånad därifrån.

Tog en liten paus efter dagens målningssession, gick in på Pinterest och hittade ovanstående bild. Blev så sugen att jag måste ut och springa dom där backövningarna nu innan jag ramlar ihop av suget efter den där sockeratombomben. Hemmetti! Ok, håll tummarna nu, för nu är det dags för 10 x backlöpning. Om en timme ser vi hur mycket jag fortfarande älskar min coach. Håll tummar. Och tår. Det behövs.

Update: Det där var asigt. Ät inte såna där efterrätter, people of the world. Så kanske ni inte står uppe på en backe i Billnäs och skriker över hur tungt allting är. Men upp kom jag. Och hem igen. Ho ho…

En reaktion på ”Run to the hills. Or at least, up them.

Kommentera

